A modern technológia és az internet forradalma radikálisan megváltoztatta a toborzási folyamatot. A digitális korban a vállalatoknak szembe kell nézniük új kihívásokkal és alkalmazkodniuk kell az új trendekhez a tehetségek megtalálásában és megtartásában.
Az online tér megnyitotta az ajtót a globális verseny előtt, ami azt jelenti, hogy a tehetségek hatalmas választékából válogathatnak a munkáltatók. Az emberek most könnyen keresgélhetnek és hasonlíthatnak állásajánlatokat online. Ezért a vállalatoknak ki kell emelkedniük a tömegből és vonzóvá kell tenniük magukat a digitális világban.
A vállalatok és az álláskeresők is egyaránt számolnak az algoritmusokkal. A nagy techcégek és állásportálok algoritmusokat használnak a megfelelő párosítások készítésére. Ennek eredményeképpen a toborzás nem csak emberi döntéseken alapul, hanem gépi intelligencián is. Ezért fontos megérteni ezeket az algoritmusokat és megtanulni, hogyan lehet azokat kihasználni vagy éppen megkerülni.
A digitális korban a munkavállalók magasabb várakozásokkal rendelkeznek az állásukkal és a munkahelyükkel kapcsolatban. Rugalmas munkaidők, távmunka lehetősége, és a személyes és szakmai fejlődési lehetőségek mind olyan tényezők, amelyeket sok munkavállaló elvár. A vállalatoknak lépést kell tartaniuk ezekkel a várakozásokkal, hogy vonzók maradjanak a tehetségek számára.
More Stories
A munkaszerződés csapdái: hogyan kerüld el a gyakori buktatókat?
Így válassz megfelelő minősített munkaerő kölcsönzőt a céged számára
Hogyan változtatja meg a könnyű fizikai munka a munkaerőpiacot?