A Deloitte Digital 318 bank részvételével folytatott összehasonlító kutatást, ahol a bankok internet banki és mobil banki szolgáltatásait vetették össze. Ráadásul a friss eredmények segítségével azt is meg tudják állapítani, hogy változott-e valami az elmúlt években, ugyanis már két évvel ezelőtt is elkészült a felmérés, így kiderült az is, hogy hol tart a magyar bankok digitalizációja. A kutatás három különböző területet mért fel: a funkciók elérhetőségét és kiterjedtségét felmérő elemzésből, egy ügyféligény kutatásból, valamint egy felhasználói élmény (UX) tesztelésből. A kutatás eredményei alapján az összes bank vizsgálatkori értékajánlatát egy digitális érettség pontszámmal jellemezték, majd ezen pontszámok alapján sorolták őket különböző kategóriákba: a digitális bajnokok, az ügyes követők, az alkalmazkodók, valamint a digitálisan lemaradók csoportjait. A kutatás rávilágít azokra a területekre is, melyeken jelentős tér van még fejlődésre a bankok számára.
More Stories
Felnőttképzés: az élethosszig tartó tanulás kapuja
Fontos Tények a Munkaerő Kölcsönzőkről: Amit Minden Vállalkozásnak Tudnia Kell
Tények és Tévhitek a Munkaerő Kölcsönzőkről